Twój koszyk jest pusty!

Dostawa

W sklepie anTECH zapewniamy szybką i bezpieczną dostawę zamówionych produktów.

Przesyłki dostarczamy firmą kurierską GLS.

Koszty wysyłki:

Suma zamówienia do 2 000 PLN netto: 29 PLN netto
Suma zamówienia powyżej 2 000 PLN netto: gratis!
Dostawa "na sobotę": wg indywidualnych ustaleń

Dotyczy przesyłek do 50 kg. Powyżej, np. przesyłki paletowe: koszty ustalane indywidualnie w zależności od kwoty zamówienia.

Odbiór przez inną firmę kurierską:

Nie ma możliwości odbioru przez inne firmy kurierskie.

Odbiór osobisty:

W bardzo wyjątkowych wypadkach proponujemy odbiór osobisty - prosimy o kontakt w celu indywidualnych ustaleń.

Czas dostawy:

Przesyłki dostarczane są z reguły w ciągu 24h od momentu nadania w dni robocze (następnego dnia roboczego).
Przesyłki powinny być dostarczone w ciągu 48h od momentu nadania.
Czas ten może ulec wydłużeniu - prosimy o kontakt w przypadku opóźnień.

Monitoring przesyłek:

Na życzenie klienta zapewniamy kod trackingowy do śledzenia przesyłki systemem GLS.
Śledzenie możliwe jest na stronach firmy GLS.

Kontakt z przewoźnikiem możliwy jest pod numerem infolinii 804 262 262.

Reklamacje:

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji dotyczących transportu prosimy o kontakt oraz zastosowanie się do postanowień regulaminu i zaleceń reklamacji.

Procedura odbioru przesyłek i zgłaszania reklamacji:
1. Odbiorca nie może rozpakować opakowania towaru przed podpisaniem listu przewozowego - regulują to regulaminy firm przewozowych.
2. By uniknąć problemów odbiór towaru pod względem jakościowym i ilościowym musi się odbyć bezwzględnie w obecności kuriera. Po pierwsze, przed odbiorem (podpisaniem) przesyłki, należy sprawdzić, czy nie nosi ona uszkodzeń zewnętrznych.
3. W przypadku wykrycia uszkodzeń należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody z kurierem, w zależności od możliwości i regulaminów firmy przewozowej przed, lub po podpisaniu odbioru.
4. Po odbiorze przesyłki pozostaje 48 h na sprawdzenie zawartości przesyłki czy nie posiada uszkodzeń, które nie były widoczne podczas odbioru (UWAGA: proszę zapoznać się z regulaminem danej firmy przewozowej). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy się skontaktować z firmą spedycyjną w celu spisania protokołu szkody.
5. W przypadku uszkodzeń należy sporządzić dokumentację fotograficzną.
6. Protokół szkody lub rozbieżności należy przesłać także do sprzedawcy.
7. Jeżeli przewoźnik odmawia spisania protokołu szkody należy się skontaktować ze sprzedawcą. W przypadku uszkodzonej palety przysługuje Państwu odmówienie przyjęcia towaru.
8. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń i nie dotrzymanie terminu sprawdzenia towaru w określonym czasie opisanym powyżej, skutkuje wygaśnięcie wszelkich roszczeń wobec sprzedawcy z tytułu ubytku lub uszkodzenia.
9. Po zgłoszeniu reklamacji przewozowej firmie kurierskiej sklep anTECH zrobi wszystko, by w miarę swoich możliwośći dostarczyć klientowi towar wolny od wad, w możliwie najkrótszym czasie. Nie mniej jednak wszelkie roszczenia dotyczące transportu rozpatruje przewoźnik. W przypadku niemożności zapewnienia klientowi towaru, który został zniszczony przez przewoźnika klient nie może mieć roszczeń wodeb sklepu anTECH.

Firma GLS świadczy usługi wg regulaminu usług.

Rems24.pl - © anTECH 2016 - 2024 - narzędzia Rems.